Bestuur
Het bestuur van Koninklijke Harmonie Aurora draagt er zorg voor dat de algehele gang van zaken binnen onze vereniging soepel en prettig verloopt. In het overzicht is te zien wie zitting heeft in het bestuur.
Beschermvrouwe
Jolanda Savelkoul – Cramers
DAGELijks bestuur
Mark Bokken | Voorzitter |
Gerty Steenland | Secretaris |
Jeroen Meuffels | Penningmeester |
Jean Coenen | Vice-voorzitter, hoofd korpscommissie |
Contact opnemen?
Leden
Chantal Kamstra | Hoofd drumbandcommissie |
Bianca Rademachers | Hoofd opleidingscommissie |
Arjo Willems | Ondersteuningscommissie |
Rik van Didden | Sociale zaken |
Fre Hermans | PR |
Rob Bergers | Algemene zaken |
Herman Wijshoff | Algemene zaken |
Rob Klee | Algemene zaken |
- Vergaderingen: Eerste donderdag van de maand - 20:00 uur - Eetcafé Aurora (o.v.b.)
KOMENDE ACTIVITEITEN
-
Repetitie Korps
22 januari 2021 20:00 - 22:00
Eetcafé Aurora, Raadhuisstraat 10, 6127 BL Grevenbicht, Nederland
-
Repetitie Jeugdharmonie
24 januari 2021 10:30 - 12:00
Eetcafé Aurora, Raadhuisstraat 10, 6127 BL Grevenbicht, Nederland
-
Repetitie Korps
29 januari 2021 20:00 - 22:00
Eetcafé Aurora, Raadhuisstraat 10, 6127 BL Grevenbicht, Nederland
UITGELICHT
Vereniging
Aurora komt naar je toe deze Feestdagen!
Advent
Als muziekvereniging zijn we natuurlijk voornamelijk bezig met het maken van muziek. Dat vanwege de uitbraak van het Corona-virus diverse muzikale activiteiten van onze vereniging in het water zijn gevallen, is dan ook geen verrassing. Repeteren hebben we op een andere manier moeten aanpakken en uitvoeren of concerteren zat er helaas niet in, ondanks de inspanningen van muzikanten en vrijwilligers.
Toch willen we ons graag laten horen én laten zien in Beeg. Vandaar dat diverse initiatieven van onze leden in een gezamenlijke jas gestoken zijn! Aurora komt namelijk naar jóú toe deze Feestdagen! De manier waarop houden we nog even geheim, maar zet de kerstkransjes maar op tafel en warm de glühwein op. Er staat zelfs een heuse wandeltocht op de kalender op zondag 13 december!
De inschrijvingen hiervoor zijn inmiddels gestart en meedoen kan door een mail te sturen naar kerstlichtjeswandeling2020@gmail.com met jullie naam, adres, aantal deelnemers en de gekozen route (5 of 8 km)!
Let op: Het is enkel mogelijk om de tocht te lopen in groepjes van maximaal 4 personen (kinderen tot 12 jaar niet meegerekend), tenzij iedereen tot hetzelfde huishouden behoort.
Na de inschrijving ontvangt u een startnummer en tijdstip. Er wordt gestart tussen 13:00 en 16:00 uur op zondag 13 december. De wandeling kost €5,00 per persoon. Inschrijven is verplicht en kan tot en met vrijdag 11 december!